Subject: AK märge inglise keeles
From: "Evelin Kohtring" <[email-masked]>
To: "AKI info"
Date: Mon, 3 Jun 2024 14:18:11 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Vormindame ingliskeelset õpilase tõendi malli. Nagu eestikeelsel, peaks ka
ingliskeelse tõendi päises olema AK märge. Kas on olemas kindla sõnastuse,
vorminguga inglise keelne  AK märge? Või võib kasutada otsetõlget ja
vormingut eestikeelsest? Otsisin seda teemat AKI kodulehelt, aga ei
leidnud.

Praegu plaanisime lisada nii:

FOR INTERNAL USE

The date on which the notation is made: [Kehtiv alates]

The final date for application of the restriction on access: [Kehtiv kuni]

The basis of the restriction on access: [Alus]

Holder of information: Ida-Virumaa Kutsehariduskeskus

Kas nii sobib või on käibel teistsuguse vorminguga, sõnastusega
ingliskeelne AK märge? Kui jah, siis milline?

Ette tänades

Evelin Kohtring

dokumendihaldur

Ida-Virumaa Kutsehariduskeskus

+372 5699 7523  <mailto:[email-masked]> [email-masked]